vrijdag 20 oktober 2017

Puppen vertrokken naar de nieuwe eigenaars

Het is zover! Puppies zijn 8 weken en ze zijn vertrokken naar de nieuwe eigenaars. Bij dit nest heb ik niet veel geschreven op mijn site. Door de middel van foto's wilde ik laten zien hoe wij van dit nest genoten hebben en hoe de pups opgroeiden.
Het was erg hard werken, maar wij zijn trots op zeer mooie en lieve hondjes die bij ons zijn geboren. Dobra was een lieve oma, Tosia een geweldige moeder die tot de laatste dag haar kleintjes bij haar liet drinken. De hele periode hebben we geen enkel probleem ervaren. Tosia en de pups hadden geen dierenarts nodig en afspenen ging zonder problemen met de ontlasting.
Sommige eigenaren hebben erg lang op de wachtlijst gestaan voor hun pup en ze zijn nu blij dat hij/zij nu bij hun woont. Ik ben erg blij dat alle pups voor de geboorte waren besproken en ze krijgen allemaal zeer lieve, leuke gezinnen.
Ik ga jullie missen lieve kleintjes en wens de nieuwe eigenaren heel veel geluk met hun hondje.

De gelukkige eigenaars met hun pups:


NOVA (Rutka z Ponlandii) gaat in Nederweert wonen bij Vivian, Roy, Julie en Jesse.


LAIKA (Radosna z Ponlandii) woont in Heemskerk bij Ed en Wilma.




ZARAH (Rajka z Ponlandii) gaat bij Lisa en Ger in Uithoorn wonen.


DOBRA (Rozalka z Ponlandii) gaat bij Wilco, Heleen en hun kinderen wonen in Vroomshop.


BIGOS ( Rumianek z Ponlandii) gaat bij Agata en Wouter wonen in Doorwerth.


ZLOTY ( Racuch z Ponlandii) gaat bij Ina en Marinus wonen in Veendam.



SAM (Reja z Ponlandii) gaat bij Evelien, Remco en hun kinderen Mano en Milo in Emmeloord wonen.


Het afscheid van elke pup blijft moeilijk.