vrijdag 31 mei 2019

Uitnodiging Nederland Kampioenschap FCI Obedience

Tosia en ik zijn uitgenodigd om aan de finale van de  Nederlands Kampioenschappen FCI Obedience in klasse 2 mee te doen. Ook zijn we als 3e  in Nederland geëindigd in wedstrijd competitie van seizoen 2018/2019.
Ik ben er zeer trots op!
NK Obedience is op 10 juni en dat is 4 weken na de dekking. Afhankelijk van het weer en het feit of Tosia zelf nog zin in heeft besluit ik op de dag zelf of ik wel of niet mee ga doen. Normaal gesproken is de vroege dracht geen bezwaar. Ik train met haar nog rustig en we wandelen veel. 






Intussen krijg ik veel vragen over hoe het met Tosia gaat. Ze voelt zich prima, is wat langzamer, erg hongerig en Dobra ruikt uitgebreid aan haar plasjes wat vorige keer teken van dracht was. Maar echt zeker weet ik pas bij de echo, want alle schijn kan bedriegen.
Ik heb de echo op 11 juni laat in de middag gepland. nog even geduld dus :).